readvitality:

jtoday:

You guys, there’s this game called pumpkin online that is currently raising funds via kickstarter. Let me explain to you why this is everything I’ve ever wanted in a video game

  • MMO similar to Harvest Moon or Farmville
  • Date cute NPCs of EITHER GENDER no matter WHAT GENDER YOU ARE
  • Play as a non-binary person !!!!
  • Play any race!!!!
  • There will even be an island in the world that revolves around spoon theory and features disabled NPCs!!

The kickstarter ends in 12 days and they barely have HALF of their goal. They need all the help we can give them to make this as awesome as possible!!!

So if you have any money, please donate -> https://www.kickstarter.com/projects/749023221/pumpkin-online-a-farming-dating-sim-mmoprg

Or signal boost this so we can make it happen!!

We supported this project and chose the option where we get to choose a street name… so there will be a Vitality Street in this game!! :D

reblogged 37 minutes ago @ 15 Sep 2014 with 17,874 notes via/source
me while playing a game: SHIT! FUCKIN SHIT AHHHGHH GOD DAMN IT THIS IS SO STUPID THIS SUCKS ARGHHH LLFUCKING HELL FUCK THIS GAME I HATE IT FFF FUCKIN SHIT GAME
me when i finish the game: omg that was so good i loved it so much. this is my new favourite game ever.
reblogged 21 hours ago @ 14 Sep 2014 with 34,319 notes via/source

captaincabooseandhislieutenant:

Sooooo I went on to Michael’s imdb page and saw this…

reblogged 21 hours ago @ 14 Sep 2014 with 4,260 notes via/source

dannyqhantom:

i just had to draw this because i feel like screaming tbh

reblogged 23 hours ago @ 14 Sep 2014 with 134,010 notes via/source
astronomifier:

rachelhaimowitz:

obsessionisaperfume:

deadcatwithaflamethrower:

queensimia:

palavenblues:

holy shit there is a name for it

Well damn. Explains a lot.

Suddenly I understand some of my fan base a LOT better.  That is Awesome. 

"holy shit there is a name for it" was my reaction before I even scrolled down to the comments.

I just need to keep reblogging this because I cannot even begin to tell you how profound a feeling of YES and THIS and THERE IS A WORD FOR ME OMG I get every time I see this, and I hope it helps others too.

seriously, anytime you see a post with a comment saying “theres a name for it?!” reblog that post because even if it doesnt apply to you any of your followers could be waiting for that revelation.

astronomifier:

rachelhaimowitz:

obsessionisaperfume:

deadcatwithaflamethrower:

queensimia:

palavenblues:

holy shit there is a name for it

Well damn. Explains a lot.

Suddenly I understand some of my fan base a LOT better.  That is Awesome. 

"holy shit there is a name for it" was my reaction before I even scrolled down to the comments.

I just need to keep reblogging this because I cannot even begin to tell you how profound a feeling of YES and THIS and THERE IS A WORD FOR ME OMG I get every time I see this, and I hope it helps others too.

seriously, anytime you see a post with a comment saying “theres a name for it?!” reblog that post because even if it doesnt apply to you any of your followers could be waiting for that revelation.

reblogged 23 hours ago @ 14 Sep 2014 with 54,340 notes via/source
scatteredlegend:


RWBY Volume 2 Episode 7 - Penny

I just noticed the guy with the red starts tapping his foot to the groove but immediately stops when the blue guy looks at him.

scatteredlegend:

RWBY Volume 2 Episode 7 - Penny

I just noticed the guy with the red starts tapping his foot to the groove but immediately stops when the blue guy looks at him.

reblogged 1 day ago @ 14 Sep 2014 with 4,098 notes via/source
xrwby
daedalus: icarus, whatever you do, dont fly too close to the sun
icarus:
icarus: im gonna fuck the sun
reblogged 1 day ago @ 14 Sep 2014 with 27,090 notes via/source

minazarei:

allenbybeardsley:

*video game boss the size of a skyscraper* 

"HOW AM I SUPPOSED TO FIGHT THIS THING" 

*ten minutes later* 

"that…was surprisingly easy." 

*video game boss that is just normal dude with sword* 

"ahhh this’ll probably be easy" 

*ten hours later*

"fuck. shit. god. I can’t do this anymore. you’ve bested me. I will no longer play a game again. I have been disgraced." 

image

reblogged 1 day ago @ 13 Sep 2014 with 39,211 notes via/source
reblogged 2 days ago @ 13 Sep 2014 with 3,886 notes via/source
son-of-an-assbutt:

mcrun:

spencerofspace:

sk3tchboy:

kawayuni:

env0:

spencerofspace:

I got a few messages asking how, when I’m in cosplay, I can go from being a cute girl to a hot guy. I said it was in a posture. I thought I would illustrate this.

I…wow.

What… the hell?TEACH ME THIS MAGIC

Oh my god it’s the smolder.

Okay that’s the best comment on this post so far

you..are very attractive 

as a bisexual person i say hallelujah 

son-of-an-assbutt:

mcrun:

spencerofspace:

sk3tchboy:

kawayuni:

env0:

spencerofspace:

I got a few messages asking how, when I’m in cosplay, I can go from being a cute girl to a hot guy. I said it was in a posture. I thought I would illustrate this.

I…wow.

What… the hell?
TEACH ME THIS MAGIC

Oh my god it’s the smolder.

Okay that’s the best comment on this post so far

you..are very attractive 

as a bisexual person i say hallelujah 

reblogged 2 days ago @ 13 Sep 2014 with 148,241 notes via/source
x!!!!